Home / מתכונים / 10 מאכלים בריאים למסיבות וימי הולדת

10 מאכלים בריאים למסיבות וימי הולדת

מסיבת יום הולדת גדושה בג'אנק פוד וממתקים אינה כורח המציאות. אם נושא הבריאות חשוב לכם, תוכלו להכניס הרבה צבע, חיוניות ובריאות לתפריט המסיבה הבאה שלכם, באמצעות שילוב של חלק מהירקות והפירות הבאים.

1. עגבניות

עגבניות שרי הינן הפינגר פוד המושלם: מתקתקות, צבען יפה, וגודלן מתאים לפיותיהם הקטנים של ילדים. שפדו אותם על מקל עם כדור מוצרלה קטן – והרי לכם נשנוש טעים להפליא. רוטב סלסה הוא מטבל מצוין שהולך טוב עם נאצ'וס וירקות חתוכים. ולבסוף: אם החלטתם להכין פסטה אדומה, השתדלו להחליף את הרוטב המוכן ברוטב בעגבניות תוצרת בית.

%image_alt%מקורות: The Whoot, Averie Cooks

2. תפוחים

תפוחים אולי לא יהפכו למסמר הערב על שולחן הקינוחים, אבל זה לא צריך למנוע מכם להגישם כקינוח אלטרנטיבי לאלו שמעדיפים את טעם הטבע… הכינו מאפינס ועוגות בחושות מתפוחים טריים, והגישו מיץ תפוחים קר.

%image_alt%מקורות: Browzer, A House in the Hills, Pinterest

3. משהו ירוק

כולנו יודעים שמאכלים ירוקים טובים לבריאות, אך מעבר לכך, ניתן להתאימם לנושא המסיבה: מקלות מלפפון ופלפל ירוק מוגשים עם רוטב גוואקמולי הם חטיף מעולה ליום הולדת בנושא ג'ונגל או יום הולדת דינוזאורים.

4. תירס מתוק

תירס מתוק הוא אחד המאכלים הפופולאריים בקרב ילדים. ניתן להגישו בצורת קלחי תירס חמים, כתוספת לסלט טונה ואפילו כסלט בפני עצמו (מהקופסא לצלחת).

5. מנגו

הפרי האקזוטי, שלאחרונה זכה לכינוי "פרי על" (Superfruit), מהווה תוספת צבעונית ותוססת לכל מסיבה. ניתן לשלבו עם תפוז ובננה ולהכין שייק בריאות מתוק ובריא או לשפדו על קיסם עם ענבים, תפוחים ובננות ולהגיש לצד מטבל יוגורט.

%image_alt%

6. אבוקדו

אבוקדו מכיל אינספור חומרים מזינים לצמיחה והתפתחות, ובנוסף הם הפר : מתאימים כמילוי לכריכים, כתוספת לסלט וכמטבל לנאצ'וס, מקלות לחם וירקות.  זכרו להוסיף הרבה לימון לאבוקדו, על מנת למנוע השחרה.

%image_alt%מקורות: Coastal Living, Cook Kosher, ivillage

7. מקלות ירקות

קריספיים ומתוקים, ירקות חתוכים בצורת מקלות מהווים חטיף נהדר למסיבות ילדים ומבוגרים כאחד, הודות לצבעם המושך ולתועלותיהם הבריאותיות. חתכו רצועות של מלפפונים, פלפלים צבעוניים וגזרים והגישו לצד מטבל.

8. אוכמניות

צבען הנפלא של האוכמניות מוסיף חיים ויופי לכל שולחן מסיבה וגודלן הופך אותן לפינגר פוד מושלם. לכל זה תוסיפו כמה תועלות בריאותיות: אנטיאוקסידנטים רבי עוצמה וויטמינים (C ו- E) – והרי לכם המאכל המושלם לילדים ותינוקות. מומלץ להגיש בסלט פירות, לשלב בתוך קאפקייקס, או כתוספת לרוטב פנקייק.

%image_alt%מקור: Pinterest

9. פירות יבשים

פירות יבשים מלאים בסיבים תזונתיים ומשמשים כתחליף הטבעי האולטימטיבי לממתקים.  מומלץ להוסיף אותם לסלט פירות או להגיש אותם כפי שהם.

10. בננות

בננות הם הפרי האהוב ביותר על ילדים, והן מלאות בסיבים, אשלגן וויטמינים. ניתן לשפד חתיכות בננה למקל עם פירות נוספים, להוסיף כטופ לפנקייק או להכין מילקשייק בננה!

 

קחו אותי ל Party in a Box

בדוק גם...

גביניות נימוחות מבית אמא

האסטוציאציה הראשונה שעולה לי למראה הגביניות הההורסות הללו היא "יום כיפור". זאת משום שאת הגביניות הללו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.