Home / אירוח ואירועים / טיפים וטריקים לארגון סידורי ישיבה באירוע

טיפים וטריקים לארגון סידורי ישיבה באירוע

ממש לאחרונה הפקנו לבננו הבכור בר מצווה באולם אירועים. אחת הסוגיות בה נדרשנו להתעסק הייתה סידורי הישיבה. מכיוון שהיה חשוב לנו שקבוצות של משפחות וחברים מאותו מעגל ישבו יחד בשולחנות, החלטנו להציב שילוט עם שמות המשפחה והחברים על גבי כל שולחן. המלאכה, כך התברר, הייתה מעט יותר מורכבת ממה שחשבנו, אך לבסוף בוצעה בהצלחה יתרה. אז אם אתם מפיקים אירוע בקרוב, מוזמנים להצטייד ב-7 טיפים וטריקים לארגון סידורי ישיבה באולם.

התחילו בסקיצה של אולם האירועים

בקשו ממנהל האירועים סקיצה של אולם האירועים. על הסקיצה לכלול את מספר השולחנות, מיקום השולחנות באולם, כמות המושבים בכל שולחן ומספרו של כל שולחן.

רשימת מוזמנים

הכנת סידורי ישיבה תיאלץ אתכם לבקש מכל המוזמנים אישורי הגעה כמה ימים לפני האירוע. נכון, זה לא כל כך נעים, אבל בעידן הוואטסאפ מספיק מסרון אחד אלגטי כמו זה: "הי, נשמח לדעת אם תגיעו לאירוע שלנו ובאיזה הרכב, על מנת להיערך עם סידורי הישיבה. תודה".

חלקו את רשימת מוזמנים לקבוצות

לאחר שהצטיידתם ברשימת מוזמנים שאישרו הגעה, עליכם לחלק אותם לקבוצות בהתאם למספר השולחנות שיש באולם: משפחות, חברים, חברים מהעבודה, חברים של ההורים וכיו"ב. השתדלו למלא את השולחנות ככל הניתן, אך בלי ליצור צפיפות.

מיקום חכם של האורחים בשולחנות

מומלץ למקם את קבוצות האורחים שחילקתם בחוכמה:

  • אורחים צעירים, משפחה וחברים קרובים – מומלץ למקם בסמוך לרחבת הריקודים. הם אלו שיעשו לכם שמח!
  • אורחים מבוגרים – רוב האורחים המבוגרים (60 פלוס) סובלים מהרעש של רחבת הריקודים, כך שרצוי למקם אותם בשולחנות המרוחקים מן הרחבה.
  • משפחות גדולות – מקמו בשולחנות סמוכים זה לזה.
  • אורחים מעשנים – למקם בקרבת היציאה מהאולם

שילוט או כרטיסי הושבה

ההחלטה האם מספיק שילוט או כדאי להניח כרטיסי הושבה עם שמות האורחים תלוי בכמות האורחים, המאמץ שאתם רוצים להשקיע והתקציב שלכם (בדרך כלל כרטיסי הושבה כרוכים בתשלום לדיילת שעומדת בכניסה לאולם). אנו בחרנו בשילוט מכיוון שכמות האורחים לא הצדיקה התעסקות פרטנית בהסדרת הישיבה בכל שולחן ושולחן. גם לא נראה לנו נכון לקבוע לאנשים לצד מי לשבת, והעדפנו לתת להם את החופש לשבת היכן שיחפצו בשולחן הנתון.

שליחת מספר השולחן

בכל אירוע ישנם כמה אורחים בודדים, שלא משתייכים לשום קבוצה ולמעשה יצורפו לשולחנות בעלי רוב "מגובש" (משפחה או חברים). לאורחים אלו מומלץ לשלוח את מספר השולחן מראש, בנוסף לציון שמם על השילוט בשולחן.

שולחנות שקטים

אם האולם גדול ביחס לכמות המוזמנים, בקשו ממנהל האירועים להוסיף כמה "שולחנות שקטים" ערוכים כדי ליצור תחושה של אולם מלא.

טיפים וטריקים לארגון סידורי ישיבה באירוע

 

יש לכם עוד טיפים וטריקים לארגון סידורי ישיבה באולם? שתפו אותנו בתגובות!

 

* * *

חנות האינטרנט Party in a Box משווקת מגוון רחב של אביזרים למסיבות, גימיקים וזוהרים לרחבת הריקודים, ערכות מוזלות של גימיקים לרחבת הריקודים ועוד.
קחו אותי ל Party in a Box

בדוק גם...

10 אביזרי חובה לערב יום העצמאות

8 אביזרי חובה ליום העצמאות

שפע המוצרים הקיים בעולם האביזרים ליום העצמאות יכול לבלבל. על אף שרוב האביזרים ליום העצמאות …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.